EL CLUB

El CP Sarrià és la secció de futbol del Centre Parroquial Sant Vicenç de Sarrià. És l'entitat futbolística més veterana i representativa de l'antiga Vila de Sarrià, actual barri de Barcelona. Va ser creada l'any 1952.  El club compta amb un total de 24 equips de futbol base

Josep Calderó i Galopa (Pitu)

JUNTA DIRECTIVA

President

Josep Calderó i Galopa (Pitu)

Vicepresident:

Sr. Lluis de Rivas Grau

Secretari:

Sr. Jose Erta Fierro

Vicepresident Tresorer:

Sr. Francesc Xavier Sales Aig

VOCALS:

Sr. Jaime Sala Crespo

Sr. Santiago Planas Portolés

Sr. Antonio Álvarez Álvarez

Sr. Evaristo Giner Pérez

Sr. Joan Ceron Riera

Sr. Josep Broca Paloma

Sr. Antoni Cañellas Majoral

Sr. Ignacio Callís Casacuberta

Sra. Puri Romero Fajardo

Sr. Sigfrid Navarro García

Sr. Joaquim Huguet

Sra. Carme Farré Lladó

Sr. Luis Scotto Mari.

El llavors vicari de Sant Vicenç de Sarrià, Mossèn Ignasi Armengou, va conèixer a qui seria el president de la futura secció de futbol, Josep Calderó (àlies Pitu), i va proposar-li de crear un equip infantil de futbol. Així va ser com el mes d'octubre de 1952 la Federació Catalana de Futbol va aprovar els estatuts del CP Sarrià com a secció de futbol del Centre Parroquial de Sant Vicenç de Sarrià.

Durant la primera temporada (1952-53) es van jugar partits amistosos amb conjunts de les diverses entitats de Sarrià: Covadonga, Sant Francesc, Catalunya de les Corts i Catalònia. Des de llavors l'equip ha jugat sempre a categories territorials i no ha tingut la puixança esportiva d'altres clubs de barri de la ciutat, donat que sempre ha viscut a l'ombra del RCD Espanyol quan aquest jugava al vell Estadi de Sarrià fins a 1997.

Curiosament el CP Sarrià ha tingut un únic president des de la seva fundació: Josep Calderó i Calopa, qui ha exercit el seu càrrec des que tenia 17 anys.

• Twitter - círculo blanco
  • White Facebook Icon