Curs de primers auxilis
- May 29
- 1 min de lectura
Els entrenadors del C.P. de Sarrià han participat recentment en un curs de primers auxilis amb l’objectiu de continuar millorant la seguretat i l’atenció als nostres jugadors i jugadores.
Durant la formació, els tècnics han pogut aprendre i reforçar coneixements bàsics d’actuació davant situacions d’emergència, així com protocols d’intervenció ràpida en l’àmbit esportiu. Aquesta iniciativa reafirma el compromís del club amb la formació contínua i el benestar de tots els membres de la família del C.P. de Sarrià.






Comentaris